12 April 2015

Wajah Baru Blog Ibuaina

Assalamualaikum kepada semua pembaca yang setia dan sudi singgah ke Blog Ibuaina. Untuk pengetahuan anda.. pada hari ini usia blog saya hampir berusia dua tahun lima bulan. Dalam tak sedar, sekejap je masa berlalu.. dari belajar sikit-sikit buat blog.. sehinggalah sekarang ia terhasil. Subhanallah..

Dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim.. pada hari ini, dengan rasminya saya memperkenalkan Blog Ibuaina yang telah bertukar wajah baru.. bersempena menyambut ulangtahun kelahiran saya yang ke 36 tahun.. hihihii.. ala-ala perasmian gitu.. Syukur Alhamdulillah..

Doa saya.. semoga saya lebih bersemangat dan lebih berusaha untuk berkongsi lebih banyak info dengan anda semua. Semoga info dan ilmu yang saya kongsikan ini dapat dimanfaatkan untuk anda semua.

 
Ucapan setinggi-tinggi penghargaan kepada Sue Haida yang telah banyak membantu menjayakan wajah baru blog saya ni.. nak ambil mood baru untuk menulis entri selepas ini.. happy reading ye kawan-kawan..

Psstt.. Sempena Hari Lahir saya ni, saya ada sediakan hadiah istimewa kepada anda khas untuk orang yang pertama singgah Blog Ibuaina pada hari ini.. sila komen entri ni dan PM saya untuk tebus hadiah anda.. jangan lepaskan peluang ye..


“Berkongsi Kebaikan Untuk Kesihatan Yang Lebih Baik”

Maheran Mat Jusoh
SID : 852745
Call/ SMS/ WhatsApp : 019-9313712
FB : Aina Amina
Email : aina_amina@yahoo.com

 [Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit]

4 comments:

SUHAIDA said...

Assalamualaikum sis

salam hari lahir buat sis
semoga sis sentiasa diberkati Allah..
Amin..

Smoga berjaya dalam semua impian sis

Unknown said...

alhamdulillah..amin..

terima kasih sue

Anonymous said...

heppy besday dear

Unknown said...

tahniah.acik.retaip..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to BLOG IBUAINA
Designed by UMIESUEstudio 2015