27 December 2014

Kenapa Saya Jatuh Cinta Dengan OsteMatrix Shaklee??

Assalamualaikum semua..

Jatuh cinta dengan OsteMatrix Shaklee?? Emm..dengar tajuk je.. dah jiwang habis.. heehee.. Ni nak kongsi dengan kawan-kawan semua kenapa saya jatuh cinta sangat dengan OsteMatrix ni.

OsteMatrix Shaklee ni lebih daripada sekadar KALSIUM tau.. kerana ia membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi. Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik.

Pertama kali saya ambil OsteMatrix ni ialah semasa saya menyusukan Aina. Saya tambah lagi Set Penyusuan saya dengan OsteMatrix untuk 'milkbooster'.. kadang-kadang sakit pinggang juga kerana terlalu lama berbaring sambil menyusukan Aina. Lagi satu saya ni jarang sangat minum susu.. kalau kurang susu macam mana nak lengkapkan kalsium dalam badan kan.. 



Sejak saya amalkan OsteMatrix ni.. yang paling saya teruja kesannya ialah mengenai SEMBELIT saya. Kalau anda nak tahu.. saya ni jenis yang susah 'membuang' ye.. hehe dah la susah.. 'membuang' lak bukannya hari-hari.. mahunye tiga empat hari, comform la SEMBELIT!! adoii.. memang mengerikan tau.. lagi-lagi kalau waktu berpantang.. huh.. seminggu makan, kadang-kadang tak mahunye 'membuang'.. kalau rasa sakit perut nak 'membuang' pun.. bukannya boleh terus je ke tandas dan terus 'buang' ye.. no..no..no.. kena ambil masa dulu..bercinta dulu.. dan tunggu dulu sehingga betul-betul rasa bersedia.. hahha panjang lagi cerita ni macam sakit nak bersalin pulak..

Kawan-kawan tahu tak.. sebiji OsteMatrix bersamaan dengan segelas susu tinggi kalsium dan 80 biji badam tau.. haaaa.. nampak tak kat situ.. makan sebiji pun dah macam kita minum susu tinggi kalsium ye.. kalau makan 4 biji OsteMatrix? macam kita dah minum 4 gelas susu tinggi kalsium la kan..? mudah je.. hanya telan saja.. tak perlu bancuh bagai.. dulu kalau nak bancuh susu untuk minum.. 2 gelas sehari pun belum tentu cukup.. ye tak?

Kini, setiap malam sebelum tidur, memang saya amalkan dan wajibkan diri telan 4 biji OsteMatrix ni.. hasilnya MEMANG SUPERB!!.. tidur pun lena.. dah tak sakit pinggang lagi.. bangun pagi comform 'membuang' dengan LAWAS nya.. dan dah tak SEMBELIT ye.. badan pun rasa ringan je.. kalau terlupa telan OsteMatrix ni.. memang mengerikan la bagi saya sebab takut sangat sembelit lagi..



Anda nak cuba OsteMatrix Shaklee ni..? Saya sedia bantu anda.. Bagi yang pernah mengalami SEMBELIT yang mengerikan ni.. memang sangat-sangat dialu-alukan.. sebab hanya anda je yang tahu tahap NGERI nya macam mana.. hihihii..

Berminat? Hubungi saya sekarang..

“Berkongsi Kebaikan Untuk Kesihatan Yang Lebih Baik”

Maheran Mat Jusoh
SID : 852745
Call/ SMS/ WhatsApp : 019-9313712
FB : Aina Amina
Email : aina_amina@yahoo.com

 [Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit]

2 comments:

Unknown said...

Thanks sbb kongsi info kt atas...x sabar rasa nk try this produk...kesannya nati sy akan kongsikn bersama...

Unknown said...

tq nik.. insyaallah sampai vitamin tu nnti..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to BLOG IBUAINA
Designed by UMIESUEstudio 2015