10 December 2014

Promosi Lagi !!!.. Disember 2014 :: Shaklee Collagen Powder

Alhamdulillah. Seronoknya bulan Disember 2014 ni. Promosi tiga produk serentak! Jika sebelum ini Shaklee mengisytiharkan dua produk sahaja iaitu Sustained Release Vita-C Plus dan Vita-E Complex. Siang tadi Shaklee mengumumkan produk promosi iaitu Collagen Powder

Kenapa tiba-tiba je Shaklee umumkan promosi ni?

Atas sebab garis panduan proses pendaftaran yang baharu dikenakan oleh kerajaan Malaysia, Collagen akan diberhentikan penjualan buat sementara waktu bermula 1 Januari 2015. Ini bermakna anda ada masa sehingga 31 Disember untuk membeli produk ini. Oleh kerana tempoh pendaftaran permohonan lesen produk yang baru akan mengambil masa 9 - 12 bulan, pihak Shaklee berbesar hati memberikan kepada anda PROMOSI beli 3 percuma 1. Segera dapatkan stok anda kerana penjualan akan dihentikan bermula Januari 2015.

Mudahnya, selama setahun sepanjang 2015, stok Collagen Powder tidak boleh dipasarkan atas sebab garis panduan pendaftaran baharu produk. Umum mengetahui, banyak produk berasaskan kolagen yang dipasarkan di negara kita sejak akhir-akhir ini. Mungkin ini merupakan sebab mengapa kerajaan Malaysia membuat garis panduan baharu dan proses pendaftaran semula produk memakan masa 9 hingga 12 bulan. 

“Berkongsi Kebaikan Untuk Kesihatan Yang Lebih Baik”

Maheran Mat Jusoh
SID : 852745
Call/ SMS/ WhatsApp : 019-9313712
FB : Aina Amina
Email : aina_amina@yahoo.com
  
[Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to BLOG IBUAINA
Designed by UMIESUEstudio 2015